人情箱團購已經成團了~!!!

EC-Beauty 的人情箱口碑一直都好好,早前有快將結婚的新人想我們開人情箱的團購,得到大家的認同,我們當然高興啦,所以就答應了開團,務求令大家開開心心買到喜歡的人情箱。
話咁快,人情箱團購已經成團了,既然大家對我地EC-Beauty 的產品咁有信心,我都來湊下熱鬧,幫忙推一下。
想知道有咩款式可以選擇?交收地點在那裏?團購價?
可以按以下連結加入群組,就可以知道更多。

https://chat.whatsapp.com/LyCtdyDbdYbGfb4WEAS5DM

如果有朋友想買人情箱,記得send link 俾佢,好東西一定要齊齊分享。

凡團購人情箱,仲可以收到EC-Beauty 手工切糖試食一份,仲唔快D黎湊下熱鬧??

如果想知道更多的詳情,請按以下連結聯絡我們:
https://ec-beauty.com/contact-us/

分享:

最頂

×

Whatsapp 查詢

×